Hei Morten,
Chat eller telefon er det som fungerer best om det haster. Kjedelig om chat ikke fungerer, men prøv gjerne å ringe!
Markus
Logg inn for å stille spørsmål fra Markus Nordstrønen offentlig eller anonymt
Hei Morten,
Chat eller telefon er det som fungerer best om det haster. Kjedelig om chat ikke fungerer, men prøv gjerne å ringe!
Markus
Hei!
Det er dessverre noen transaksjoner der vi ikke har nok informasjon til å kunne vise mottager. Vi jobber med å forbedre dette.
Markus
Hei Lars Erik,
Joda, du skal kunne sette kategori selv. Akkurat nå har vi en bug der transaksjoner som er merket som "reservert" ikke får med seg din kategori når bankene "kapitaliserer" den seg i mellom (etter 2-3 dager).
Meningen... (More)
Heisann Axel,
I dag kan du søke på mottagernavnet på den kontoen du har betalt fra, da skal den finne alle betalinger til den mottageren.
Den løsningen er litt i enkleste laget synes vi, så vi jobber også med videreutvikling... (More)
Heisann Dan!
Jeg er litt usikker på hva du sikter til her. Jeg finner mine betalte fakturaer, overføringer og kortbruk under Historikk for den aktuelle kontoen jeg har betalt fra. Hjem -> kontoen -> Historikk. Evt. på iOS kan du... (More)
Hei!
Vi har gjort store forbedringer på opprettelse av avtalegiro-avtaler nå. Gi gjerne en lyd om dere fremdeles har utfordringer!
Markus
Hei Morten,
Jeg kan ikke love en dato, men jeg kan si at vi har dette til intern test nå. Om alt går som det skal håper vi å kunne kjøre en utvidet test om ikke så lenge.
Markus
Hei Morten,
Vi jobber akkurat nå med en forbedring på et viktig API for å kunne tilby å vise opptjente renter. Forhåpentligvis er ikke denne langt unna!
Markus
Hei Thomas,
Vi har gjort mye av forarbeidet for å kunne tilby Straksbetaling, så det kommer, men vi kan ikke love en dato nå.
Markus
Hei Morten,
Kontoen beregner renter som vanlig, men det er ikke mulig å se opptjente renter akkurat nå. Vi har dataene tilgjengelig og håper å få visningen på plass i løpet av April.
Markus
Hei!
Kan det være at det er andre som har eierskap i din eiendom, er samboer eller gift?. Det kan sjekkes opp med kartverket, men du kan også sende en mail til kontakt@bulderbank.no94, så kan vi se på saken din.... (More)
Hei Morten,
Mikrospar står på listen vår, men jeg kan ikke love når det er på plass. Meld gjerne inn på roadmap https://www.bulderbank.no/roadmap120 - så får vi opptelling på hva kundene våre synes er viktigst å få løst først!
Markus
Hei Aksel,
Liker idéen, og absolutt noe jeg kunne tenkt meg selv. Samtidig jeg vet at det er komplisert å få til :). Vi noterer det på ønskelisten!
Markus
Hei Kay,
Den vil forsvinne av seg selv i løpet av to uker, men vi har også på listen muligheten for å fjerne den selv. Helt enig at den er irriterende når du uansett ikke vil gå videre med søknaden!... (More)
Veldig mulig. Jeg vet at Android teamet jobber med en større fiks på kategorisering nå, forhåpentligvis fungerer det igjen om ikke så lenge!
Markus
Du kan søke rammelån direkte gjennom den vanlige lånesøknaden, det kan du ikke gjøre gjennom appen dersom du har et lån fra før. Dersom du ønsker å endre fra nedbetalingslån til rammelån går du til lånesøknaden på bulderbank.no132, og søker... (More)
Vi har i utgangspunktet valgt å ikke vise kontonummer på forsiden for å spare plass til annen informasjon. Dersom det er viktig for deg å se kontonummeret kan du sette kontonummeret som kontonavn? Ellers ligger det en veldig god funksjon... (More)
Hei!
Det er riktig, vi viser ikke lenger efaktura-avtaler i appen. I Norge er de spesifikke avtalene nå deaktivert, og som bruker så inngår du et generelt samtykke til å motta fakturaer digitalt, uavhengig av utsteder.
Alle som utsteder fakturaer... (More)
Hei!
Kort fortalt så henter vi eiendomsverdier fra en underleverandør en gang i måneden. De har sine egne algoritmer for å beregne prisutvikling, og denne kan påvirkes av flere faktorer, som blant andre: alder på eventuell etakst, generell prisutvikling i... (More)
Hei!
Jeg bruker fakturascanneren mye selv, og har ikke hatt noen utfordringer med den. Merk at du i de aller fleste tilfeller må angi beløp selv, og det kan være lurt å ta en rask sjekk f.eks. på de siste... (More)