Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Åpnet -5 m

Vurderer å bytte til Bulder bank, men ser at dere ikke støtter apple pay. Hva er grunnen til det? Kommer ikke til å bytte til en bank som ikke støtter apple pay

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Anbefaler på det sterkeste å se etter annen bank, om Apple Pay er viktig. Bulder Bank kommer ikke til å støtte dette, er vel nummer 1 mest etterspurte tjeneste og da dem hadde meld interesse for rekke tjenester var det høy andel kunder som ønsket nettopp dette. Ble kunde i håp om at dem ga etter og støttet det, men så liten interesse Bulder viser for Apple Pay, har jeg sluttet å bruke dem og skal avslutte forholdet denne uken. Nordea <3 Apple Pay :)

Dette er ene og alene fordi Bulder Bank har eierinteresser i Vipps. De vil med andre ord innføre Apple pay fordi det konkurrerer med Vipps

Du kan alltids koble dine Bulder-kort til ApplePay via f.eks. Curve. Jeg har i dag ApplePay via Curve og veksler mellom et par kort i ulike banker der. Funker sømløst.