Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Betaling
Sigve Sandvik Lærdal
Privilege Access Manager
Åpnet last year

Repeterende transaksjon ser ut til å kunne legges inn der man finner historikk. Men når jeg klikker på den rød pila får jeg opp et skjermbilde som viser designmalen eller noe.. Uten innhold. Er ikke denne tjenesten klar?

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

@Nicolai Møller58 Jeg har en Samsung S10e med Android 10 app v.1.0.0-10931, og jeg kan fortsatt ikke se muligheten for faste betalinger eller overføringer.  Uansett, jeg tror det er urelatert til spørsmålet. 

Jeg tror jeg forstår hva @Sigve Sandvik Lærdal77  mener, men han må gjerne korrigere meg. Jeg har opplevd det samme selv. Når man trykker på en transaksjon, så kan man velge i gi dere beskjed om en "repeterende transaksjon". 

Repeterende transaksjon ser ut til å kunne legges inn der man finner historikk. Men når jeg klikker på den rød pila får jeg opp et skjermbilde som viser designmalen eller noe.. Uten innhold. Er ikke denne tjenesten klar?

Når man da trykker på denne transaksjonen kan man bli stående fast på et slikt skjermbilde:

Der er det jo ikke så mye man kan gjøre. Det virker som om dataene ikke er klare enda, eller at dataene ikke klarer å laste inn.