Hopp til hovedinnhold
Bulder Bank communityHjem
Ingen resultater funnet..
Registrer deg
Spørsmål
Nicolai Møller
Nicolai MøllerBulder
Lead UX Designer
Åpnet -6 m

Når du sparer penger i Bulder ser vi etter et begreb for hva man sparer i? Og "Boaty McBoatface" er ikke i spill denne gang 🚢. Er det;

4 Comments

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Registrer deg her!
Skriv inn med Google
Logg inn nå

Relatert

Hva er status på open banking? Både se Bulder konti i andre banker, og se andre konti i Bulder.
Jeg overfører penger fra annen bank til Bulder den 15. hver måned og lånet trekkes den 16. Hvis 15. er en lørdag så vil ... 17. Hva skjer da med trekket til lånet?
Lånedokumenter - hvor finner man dem igjen? Når de er signerte, er det ikke mulig å se dem i app-en? NB! Funksjonen som ... virker ikke. Mange takk for svar.
Hva er årsaken til at ektefelle må stå som lånetaker sammen med meg når lånet ikke gjelder felles bolig?
Støtter appen utenlandsbetaling? Umiddelbart finner jeg ikke spor av det i appen. Hvis det ikke er på plass enda, når kan jeg forvente at det kommer på plass?
I appen får jeg ikke lenger opp innboksen. Er det problemer med denne? Den har fungert fint tidligere. Android 1.0.0.10661

Del spørsmål

Til bulderbank.no
Kontakt oss
Personvernerklæring