Hopp til hovedinnhold
Bulder Bank communityHjem
Ingen resultater funnet..
Registrer deg
Spørsmål
Nicolai Møller
Nicolai MøllerBulder
Lead UX Designer
Åpnet -2 y

Når du sparer penger i Bulder ser vi etter et begreb for hva man sparer i? Og "Boaty McBoatface" er ikke i spill denne gang 🚢. Er det;

4 Comments28 votes

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Registrer deg her!
Skriv inn med Google
Logg inn nå

Relatert

Jeg overfører penger fra annen bank til Bulder den 15. hver måned og lånet trekkes den 16. Hvis 15. er en lørdag så vil ... 17. Hva skjer da med trekket til lånet?
Har nettopp registrert meg på Bulder Bank community. Men verifikasjonseposten er MIA, selv etter over en time. Har ... Er funksjonen nede for øyeblikket?
Hva er årsaken til at ektefelle må stå som lånetaker sammen med meg når lånet ikke gjelder felles bolig?
Hva er årsaken til at ektefelle må stå som lånetaker sammen med meg når lånet ikke gjelder felles bolig?
Hva er status på open banking? Både se Bulder konti i andre banker, og se andre konti i Bulder.
Oppdaget at dere nå nylig har sperret Spv-nettbanken for oss Bulder-kunder. Er ikke det litt strengt, spesielt med tanke ... la oss fortsette å bruke nettbanken?

Del spørsmål

Til bulderbank.no
Kontakt oss
Personvernerklæring