Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Åpnet -2 y

Jeg syns det hadde vært kult om 3 parts leverandører kunne åpnet opp for hva man hadde kjøpt. Feks : Jeg kjøpte et TV på Elkjøp. Jeg kan sjekke i banken at jeg har kjøpt et TV ++ fra Elkjøp.Å bruke dette som et bevis om det er noen problemer med enheten. Jeg syns det også hadde vært kult om jeg kunne fått handlelisten fra Kiwi og Rema 1000. Hvor mye melk har jeg drukket i løpet av et år. Men også sett pris / diveransen på de forskjellige butikkene. Er dette noe som kan bli tilgjengelig i nær fremtid?

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Hei Torgeir,
Vi kommer til å lansere muligheten for å knytte kvitteringer til kjøp i appen om ikke lenge, feks på hvitevarer og varsling og prisendring på varen via tredjeparter slik at du får penger igjen dersom prisen reduseres innen en viss tid.  I tillegg skal du enkelt kunne kategorisere kjøp fra ulike butikker i appen for å holde bedre oversikt over økonomien og forbruk. På sikt kommer kanskje muligheten til å se prisforskjeller på dagligvarer også, det er en god i ide! :)

Som Erlend sier vil du kunne laste opp bilde av kvitteringer og knytte de til kjøp i appen om ikke så lenge, og da vil vi gjøre all teksten i kvitteringen søkbar. Du kan da søke på "melk" og få opp alle betalingene som har en kvittering knyttet til seg med "melk" i teksten.

Veldig kult forslag med å tilby prissammenligning mellom butikker også få forslag om at noe er billigere et annet sted. Her skal vi nok få til mye gøy så snart vi får grunnfunksjonaliteten vår helt på plass.