Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Åpnet -3 y

Jeg liker veldig godt banken/appen og har lyst til å bytte over når dere får litt flere grunnleggende funksjoner på plass. Lurer derimot veldig på når dere har tenkt å få på plass app til ipad og apple watch? Samt støtte for apple pay. Ettersom banken kun skal være på mobil, så burde det jo være naturlig å benytte sammenkoblede funksjoner og enheter. Dette er jo en bank for den yngre garde/veldig teknologi beviste. Da synes jeg dere burde satse og være en driver for ny teknologi, og ikke sitte på gjerde slik de andre konservative dinosaurene gjør😁

Christoffer Engström
ApplePay er jeg helt enig i! 📱👏🏻 💳➡️🗑
Ikke like enig når det gjelder iPad og Apple Watch.

Siden så si alle har en mobil og det er der flest bruker tid, er det mye bedre å bruke resurser på å lage så god brukeropplevelser som over hode mulig. All tid som går på å bredde utbudet blir tatt fra forbedring av mobilappen. Jeg synes det er riktig å ha smalt fokus å lage så god opplevelse som mulig på den største plattformen = mobil.

Kan ikke huske sist jeg åpnet en app på klokken, men å støtte rich notifiactions er såklar lurt. Så får man gjort litt på klokken uten å bruke tid på egen app. F eks kunne godkjenne e-fakturaer gjennom varsling. (Støttes kanskje allerede 🤷🏻‍♂️)
Even Mehammer
Dersom man kan betale med klokken så har man kanskje ikke med telefonen. Da kan det være greit å likevel kunne sjekke saldo, for de av oss som ikke heter Røkke til etternavn😁 Er enig med deg i at mobilbanken er viktigst, men kan være veldig nyttig med både større og mindre skjerm noen ganger😉
Christoffer Engström
Helt enig! En compilition (de små funksjonen som kan plasseres på selve klokken) som viser saldo hadde vært nyttig! Tror det kan utvikles uten å bruke tid på full Apple Watch app..

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Hei @Even Mehammer 
Nå kan du snart betale med Apple Pay i Bulder Bank 🍎📱

👉 https://www.bulderbank.no/roadmap/applepay

Dette kan du løse gratis med Curve! Det er et kort og en app, og så legger du inn Bulder-kortet ditt inn i appen. Registrer Curve i Apple Pay, og så kan du betale med Bulder både på klokke og telefon. Bruker det nesten hver dag. Her er link som gir deg  (og meg) 50 kroner ekstra å handle for: https://www.curve.com/join#NRR783XN411

Under er bilde av Curve appen men Bulder kortet mitt inni:

Jeg liker veldig godt banken/appen og har lyst til å bytte over når dere får litt flere grunnleggende funksjoner på plass. Lurer derimot veldig på når dere har tenkt å få på plass app til ipad og apple watch? Samt støtte for apple pay. Ettersom banken kun skal være på mobil, så burde det jo være naturlig å benytte sammenkoblede funksjoner og enheter. Dette er jo en bank for den yngre garde/veldig teknologi beviste. Da synes jeg dere burde satse og være en driver for ny teknologi, og ikke sitte på gjerde slik de andre konservative dinosaurene gjør😁