Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Åpnet -3 m

Jeg har pga sbanken-saken sett på å bli med hos dere. Mye er bra, men det er mye som kan gjøres bedre: 1: Chaten deres lar meg ikke på min s10e kunne se hva jeg skriver. Det må fikses, eller åpne opp for at det kan gjøres per pc for dagens løsning oppleves litt knotete. 2: sbanken lar meg sperre kortet mitt ned i regioner. Feks: skal jeg være i Norge så er det ikke vits i å åpne det opp for resten av Europa. Er jeg i USA så kan jeg åpne det opp for USA, og lukke det igjen når jeg kommer tilbake. Kan dere innføre noe slikt? 3: Jeg må bruke fingeravtrykk for å logge inn, men hva skjer da hvis sensor slutter å virke? Kan en få feks tre forskjellige modus? 1: fingeravtrykk 2 personlig kode(evt bankid på mobil)

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Hei Vegard,

1. Chat-løsningen vår jobber vi med å forbedre, men den skal likevel fungere på alle plattformer. Jeg skal få en Android-utvikler til å se på den!
  2. Vi kommer til å innføre regionsperre eller tilsvarende, men jeg kan ikke love når det kommer.
  3. Alternativ pålogging holder vi på å utrede, men jeg kan ikke love når det er på plass.

Meld gjerne interesse for mangler og ønsker i vårt roadmap: https://www.bulderbank.no/roadmap/missing17

Markus