Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Åpnet -11 m

Jeg har lagt inn avtalegiro fra gammel bank, fikk bekreftelse i Bulder-appen om at avtalegiro var registrert og jeg slettet avtalegiro i gammel bank. Nå ser jeg at avtalegiroen ikke har kommet inn i Bulder-appen likevel, og jeg skjønner forsent at jeg slett ikke burde ha slettet avtalegiroen fra gammel bank. Nå ser jeg for meg et fullstendig kaos når avtalegiroene ikke fungerer. Det ser veldig fint ut når det står i appen at dere tar det herifra, men når avtalegiroen ikke står i lista… betyr det at den kommer inn etterhvert eller betyr det at noe er feil i appen? #pusteproblemer #nødhjelp #sos

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Hei Renate,

Jeg kikket raskt på kundeforholdet ditt, og ser at du har flere aktive avtalegiro-avtaler. Disse skal også vises i appen (under Betaling -> eFaktura og AvtaleGiro).

Dersom det er noen spesielle avtaler du savner kan du kontakte oss på support@bulderbank.no227, så kan vi se på hva som kan ha gått galt og eventuelt hjelpe deg med å gjenopprette dem. Vi vil helst ikke ha kundedata her på brukerforumet :).

Markus