Hopp til hovedinnhold
Bulder Bank communityHjem
Ingen resultater funnet..
Registrer deg
Spørsmål
Betaling
Rebekka Mørken
Rebekka Mørken
Åpnet last year

Jeg har behov for kvittering av utførte betalinger for å kunne få refundert utlegg på jobb, men finner ikke dette i appen. Er det noe dere tilbyr?

2 Comments
Aksel Foley FjetlandBård NerdalTorbjørn Larsen

Likt av Aksel Foley Fjetland og 2 andre

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Registrer deg her!
Skriv inn med Google
Logg inn nå
Ingen svar ennå.

Relatert

Kvittering på betaling. Jeg betaler tidvis fakturaer for jobb, og trenger kvittering på betalingene til utgiftsføring. Kommer det muligheter for dette i appen?
Det kom nettopp en ny oppdatering av appen, men fortsatt ingen opplysning om opptjente renter hittil. Dette må dere snart få på plass! Alle andre banker har det...
Støtter appen utenlandsbetaling? Umiddelbart finner jeg ikke spor av det i appen. Hvis det ikke er på plass enda, når kan jeg forvente at det kommer på plass?
Hei, jeg har behov for å lagre KID-nummer på mine mottakere. Det er feks høyrentekontoer hvor banken har ett felles ... lagre dette sammen med kontonummeret.
Når man tar bilde av en faktura så fungerer det veldig bra. Men bildet blir ikke lagret noe som er veldig dumt om man ... kvitterings arkivet dere kommer med?
Hvordan aktivere kort? Finner ikke noe valg inne i appen.

Del spørsmål

Til bulderbank.no
Kontakt oss
Personvernerklæring