Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Nicolai MøllerBulder
Lead UX Designer
Åpnet -2 y

Hvordan virker "Abonnement" for deg? Gjerne kommenter hvis du har tilføjelser til ditt svar.

Anonym
Jeg savner ikon på "Ukjent iTunes Store-abonnement"-ene mine.
Richard Imenes
Har ikke brukt løsningen lenge nok til at noen abonnementer er plukket opp.
Axel Holene
Jeg syns det fungerer tilfredsstillende. Det er veldig kjekt med oversikten. På «enkle» abonnement som trekkes fra bankkort er den god – Spotify, Aftenposten, Netflix, osv. Sparetrekkene til Dreams blir tolket litt i øst og vest. Den ser ut til å tolke avtalegiro ganske dårlig – noe som er litt dumt siden det effektivt fjerner treningsavgift, PLAN fadder, Amnesty og andre faste trekk som går via avtalegiro.
Christoffer Engström
Det funket bra i starten! Men de siste månedene har fler og fler elementer forsvunnet fra min liste.. Nå er mine abonnement tom hos meg, selv om de samme betalingene fortsatt kjøres hver måned.
Markus Nordstrønen Bulder
Vi jobber med å få tilbake repeterende betalinger (avtalegiro o.l.). Vi måtte ta den vekk fordi den bommet såpass mye, men vi har klare ambisjoner om at den skal tilbake på et tidspunkt i nær fremtid!
Nicolai Møller Bulder
Christoffer Engström Har en sakk på det. Skal fikse det ;)
Arne Halvorsen
Tror dette er knall for noen. Etter å ha prøvd forskjellige måter å organisere abonnementer har jeg funnet ut jeg foretrekker å bruke et av mine kredittkort kun til dette. Da får jeg en fast regning å betale hver måned, ferdig arbeid. For oss som ikke har bruk for denne funksjonaliteten, mulighet til å slå av?
Christoffer Engström
Det jeg synes er mest forvirrende er inkonsekvens mellom betalat siste året og betalt per måned.
Både mellom subscriptions og other recurring costs, men fremfor alt innenfor other recurring costs delen. Noen tall på høyre side er betalt siste året, mens andre er per måned!

Hvis jeg kan velge en ville det vært at alt var average per month! Det tallet mener jeg er mest relevant for å beregne hvor mye av lønnen som går på faste utgifter..

Et alternativ ville vært en switch hvor du kan velge å vise per måned eller per år, og at det da endrer alle tallene, også subscriptions!
Kay Almroth
Det fungerer ikke i det hele tatt, prøvde i går og i dag å "flytte abonnement" får feilmelding "tilkoblingsproblem - kan ikke koble til tjenesten, klikk nedenfor for å prøve igjen" også popper det opp en melding "Woops, nå gikk noe galt... Dette skal vi nok få fikset ! vennligst prøv igjen senere"
Christian
Skulle gjerne hatt mulighet for å «mappe» reelt forbruk om det som dukker opp i forventet. Dette gjelder også for lønn. Jeg får reiseregning utbetalt som dukker opp som lønn, da sier appen at jeg har fått lønn denne måneden (som er feil). For abonnement sier den noen ganger at jeg skal få trekk, som allerede er trukket. Skulle gjerne kunne gått inn og «slettet» den fra listen, helst ved å mappe den til allerede trukket beløp.

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!