Hopp til hovedinnhold
Bulder Bank communityHjem
Ingen resultater funnet..
Registrer deg
Spørsmål
Boliglån
Anonym
Åpnet -6 m

Hva er årsaken til at ektefelle må stå som lånetaker sammen med meg når lånet ikke gjelder felles bolig?

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Registrer deg her!
Skriv inn med Google
Logg inn nå
Ingen svar ennå.

Relatert

Hei, Jeg vurderer å flytte boliglån til Bulder. Når jeg logge inn med bank-id på mobil, så får jeg melding at jeg ikke ... ikke i strid med EU/EØS-retten/avtalen?
Når jeg forsøker å logge inn i appen for første gang får jeg feilmeldingen «Feil oppstod! Unable to login». Hva kan være årsaken til dette?
Jeg skulle flytte lånet vårt til dere, men får ikke papir over til e-signering ?
Jeg har kjøpt en bolig før jeg giftet meg som jeg leier ut. Jeg får beskjed om at fordi den ikke står på begge så får ... ønsker jo ikke å måtte omgjøre dette.
Når du søker boliglån, får du opp Verdi av bolig uten fellesgjeld. Vil det si at om verdien oppgis til 2 mill og ... verdi 3 mill? Hva med ligningsverdi?
Når man tar bilde av en faktura så fungerer det veldig bra. Men bildet blir ikke lagret noe som er veldig dumt om man ... kvitterings arkivet dere kommer med?

Del spørsmål

Til bulderbank.no
Kontakt oss
Personvernerklæring