Hei Anonym 🧐
Vi har lagt våres fokus på å byggegode tjenester uten man trenger å ta opp kreditt samtidig. Når vi samtidig ser regjeringen mener at dette er et område som skal reguleres ytterligere (se lenke i bunden), gir det ikke mening å bygge alt for mye, før nye regler er på plass.
Selvom det kanskje ikke var svaret du håpet på, er det det mest ærlige på nåværende tidspunkt 😿
Se lenke her:
https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/vil-forby-tilleggsfordeler-ved-opptak-av-kreditt/id2920121/90
Spørsmål
kredittkort Hei. Kredittkortet deres var helt ærlig en stor skuffelse da det ikke har noen form for fordeler (rabatter, cashback etc) Jeg benytter idag sparebank 1 sitt kort hvor en får 1% cashback på alt og håpet på lignende hos dere slik at jeg kan bytte også kredittkort til dere. Er det noe planer fremover for fordeler?
Hei. Kredittkortet deres var helt ærlig en stor skuffelse da det ikke har noen form for fordeler (rabatter, cashback etc) Jeg benytter idag sparebank 1 sitt kort hvor en får 1% cashback på alt og håpet på lignende hos dere slik at jeg kan bytte også kredittkort til dere. Er det noe planer fremover for fordeler?
Hvor er jeg?
I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!