Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Åpnet -2 y

Det er ikke mulig å legge inn KID, kun melding på betaling til min kraftleverandør? Kraftleverandøren oppgir KID som jeg skal bruke. Hvordan løser man det?

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Hei, nå nevnte du ikke om du har Android eller iOS, men denne beskrivelsen ligner på en feil i Android appen vi oppdaget og fikset denne uken. Om det stemmer at du har Android, ligger det en fiks i den nyeste versjonen av appen på Play Store. Ta gjerne kontakt som Markus beskriver om dette ikke løser problemet.

Hei Jon Arild! 

Det var jo veldig mystisk. 

Kan du sende oss KID, kontonummer og navn på kraftleverandøren? Gjerne til kontakt@bulderbank.no95 så skal vi se på det pronto.

Kan det være at det er avtalegiro-detaljer du har? eller er det en helt vanlig papirfaktura?

Markus