Hopp til hovedinnhold
Spørsmål
Åpnet -4 m

App-oppdateringer burde alltid etterfølges av informasjon til kundene om hvilke endringer som har funnet sted.

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Heisann Kjell,

Jeg er helt enig med deg, og dette skal i praksis alltid være med! 
Noen ganger gjør vi endringer som ikke er synlige for kundene, så da skriver vi kanskje ikke så utdypende, feks om vi bytter om en hardkodet tekst til å bli hentet fra backend.

Som jeg ser nå har både iOS og Android gitt informasjon på de nyeste utgavene:
 

iOS: 1.9.2, 11.januar
Denne releasen inneholder ingen nye funksjoner, men en god del justeringer og feilrettinger som gjør livet lettere for oss alle.

Android: 2.0.20, 14.januar
Nyheter og ting vi har fikset siden forrige release: 
* Se kontodetaljer om sparemålet ditt. 
* Aktivere kort fra hjem-skjerm. 
* Lagt til flere kategorier under "mine penger". 
* Indikasjon på uleste meldinger i innboks. 
* Vi hadde en bug i søk/historikk funksjonen som nå er fikset.

Vennlig hilsen
Martine