Vil du prøve ut ett par oppgaver på pengebruk? Så bra! Klikk her og gi oss litt feedback 🔥🙏
TESTEN ER STENGT - se resultater i tråden...
NB; kan bare brukes på desktop
Vi bygger Bulder for deg, med deg!
Vil du prøve ut ett par oppgaver på pengebruk? Så bra! Klikk her og gi oss litt feedback 🔥🙏
TESTEN ER STENGT - se resultater i tråden...
NB; kan bare brukes på desktop
Vi bygger Bulder for deg, med deg!
I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!
Hei!
Dette syntes jeg fungerte veldig bra (riktig nok først når jeg kjørte prototype i nettleser på PC istedenfor på mobil. På mobilen fikk jeg aldri se den nederste raden med ikoner - og den er jo litt viktig...)
På andre oppgaven ville jeg gått rett til transaksjonen istedenfor å gå via kategorien - men det er kanskje kun en begrensning i prototypen?
Har hatt litt trøbel med lenkerne i useberry og viewport i browser (har en sak pending hos de nå) - så designet er slik som du etterlyser ;)
Jeg fikk kjørt prototypen på mobil, men nettleseren måtte settes til å vise side for datamaskin. Ellers manglet nederste rad, som nevnt tidligere.
Jeg opplevde dette som en god oversikt, veldig greit å endre kategori på transaksjonene.
Det var mange kategorier, men opplever at hovedkategorier gir rask oversikt, mens det er mulig å hente ut detaljer når man klikker seg inn.
Alt i alt så likte jeg funksjonen godt!