Hei
Har dere planer om å gjøre appen roterbar. Spesielt er dette nyttig på eks. iPad hvor jeg har den montert i et integrert tastatur og da ligger alltid appen. Jeg har i alle fall ikke klart å få appen til å rotere.
Hei
Har dere planer om å gjøre appen roterbar. Spesielt er dette nyttig på eks. iPad hvor jeg har den montert i et integrert tastatur og da ligger alltid appen. Jeg har i alle fall ikke klart å få appen til å rotere.
I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!
Hei! Vi kommer nok ikke til å støtte at appen er roterbar på iPhone, men vi ønsker å tilby iPad-støtte på sikt! Og vi vil da tilby rotasjon. Jeg kan ta en prat med CTO om dette kan prioriteres opp.
Høres supert ut. Ser heller ikke noe poeng å rotere den på iPhone. Appen bærer klart preg av å være utviklet for iPhone og ikke iPad i iOS sfæren så det hadde vært veldig kjærkommet å få den mer tilpasset iPad, kanskje med noe mer informasjon pr skjermbilde siden arbeidsflaten i 11" og 12" iPad er de eneste iPad som støttes (iallefall på ansiktsgjenkjenning).
Vi vil i så fall støtte det meste av iPader! Det er nok om man har TouchID..
Den vil mest sannsynlig ikke bli megaoptimalisert i første omgang. Det blir nok den del informasjon som vil bli strukket over hele skjermen, men vi vil støtte splitview og popover som kan gjøre det litt bedre å jobbe med.
Multiwindow hadde vært enda bedre👌🏻 det vil jo erstatte funksjonalitet man får med flere faner i en vanlig bank.
Er deilig med ipad app når man skal "jobbe" litt i banken 😁😂 så håper det hopper opp på listen ja!
Multiwindow er litt jobb å få til, men vi vil støtte multitasking (Slide over og Split View) når vi kommer ut med iPad-støtte.