Hopp til hovedinnhold
Forslag

Er det mulig å forenkle overføringer mellom egne kontoer? Kopier gjerne skamløst DNB sin metode med drag&drop. Det er definitivt den beste metoden jeg har sett til nå =)

Hvor er jeg?

I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!

Nicolai Møller
Nicolai Møller Bulder

Hei @Even Mehammer 

Vi har lagt tilrette for en annen brukeropplevelse enn de tradisjonelle banker, hvor man som bruker kan se inn i fremtiden og få overblikk innen ting skjer. Derfor har vi heller ikke en "vanlig" kontooversikt på fremsiden, og har vanskelig ved å gjøre det du beskriver. 

Derimot har vi lagt til rette for enkel overføring mellom egne kontoer med snarveier under "Betale og overføre" som er pre-utfylte. Håper du kan bruke det ;) 

Richard Imenes
Richard Imenes

@Nicolai Møller , er dette noe som kommer, eller noe som finnes i dag? Ser det ikke på min Android app. 

Even Mehammer
Even Mehammer

Det er dessverre veldig begrenset hvor nyttig det er med de predefinerte. Spesielt når jeg ikke kan endre dem. 

I dnb var det også mulig å overføre en standard sum mellom predefinerte kontoer ved bare å sende en bokstav i en sms. Forstår dere ikke skal den veien, men mener det bør planlegges en bedre måte. 

Liker veldig godt muligheten til å se inn i fremtiden, men savner samtidig en rask oversikt over alle kontoene. 

Forstår dette ikke er noe problem med de som har 2-3 kontoer, men jeg har 11 kontoer jeg bruker. Så det blir fryktelig mye swiping. 

Det er forresten også en bug at det ikke er mulig å scrolle i kontoer ved overføring, så jeg må skrive inn konto nr for å overføre til de som er nederst på listen

Nicolai Møller
Nicolai Møller Bulder

Wait a minute. Har du 11 kontoer i Bulder? Vi har en begrænsning på 3, så det burde ikke være mulig... Kan du sende screendumb til mig på nicolai.moller@bulderbank.no?

Buggen du omtaler er fordi vi ikke har opptimert til mere enn 3 kontoer. 

Men et annet spørsmål da. Hvor mange kontoer er kontoer du bruker (brukskontoer) og hvor mange er sparekontoer (eller et sted du gemmer penge)?

Even Mehammer
Even Mehammer

Hei! Jeg har vel 5 eller 6 selv, så har samboeren det samme. Jeg disponerer hennes, og hun mine. 

Det er bruk, mat, felles, regninger, lønn, sparing, konto til ungene osv. 

Dere kan jo ikke begrense dere til 3 kontoer🤪

Jeg fikk ikke opprette mer enn 3 selv nei. Det var bulder support som fikset det👍🏻

Håper uansett dere får til en mer oversiktlig felles oversikt over alle kontoer

Nicolai Møller
Nicolai Møller Bulder

Ok så dere har felles-økonomi og så ikke likevel? 
La meg spørre på en annen måte - hvor mange av disse blir brukt som brukskontoer (kortbetaling, efaktura, AvtaleGiro etc som bare går ut av Bulder)

De 3 bruks-kontoer er faktisk ret bevist, men hvis du vil kan vi diskutere det over telefon :) Da kan du gi litt inputt til hvordan du bruker kontoene dine, og jeg kan fortelle om våres visjon? :)

Relatert Forslag