Forslag
Er det mulig å forenkle overføringer mellom egne kontoer? Kopier gjerne skamløst DNB sin metode med drag&drop. Det er definitivt den beste metoden jeg har sett til nå =)
Er det mulig å forenkle overføringer mellom egne kontoer? Kopier gjerne skamløst DNB sin metode med drag&drop. Det er definitivt den beste metoden jeg har sett til nå =)
Hvor er jeg?
I Bulder Bank community du kan stille og svare på spørsmål og dele din erfaring med andre!
Hei @Even Mehammer
Vi har lagt tilrette for en annen brukeropplevelse enn de tradisjonelle banker, hvor man som bruker kan se inn i fremtiden og få overblikk innen ting skjer. Derfor har vi heller ikke en "vanlig" kontooversikt på fremsiden, og har vanskelig ved å gjøre det du beskriver.
Derimot har vi lagt til rette for enkel overføring mellom egne kontoer med snarveier under "Betale og overføre" som er pre-utfylte. Håper du kan bruke det ;)
@Nicolai Møller , er dette noe som kommer, eller noe som finnes i dag? Ser det ikke på min Android app.
Det er dessverre veldig begrenset hvor nyttig det er med de predefinerte. Spesielt når jeg ikke kan endre dem.
I dnb var det også mulig å overføre en standard sum mellom predefinerte kontoer ved bare å sende en bokstav i en sms. Forstår dere ikke skal den veien, men mener det bør planlegges en bedre måte.
Liker veldig godt muligheten til å se inn i fremtiden, men savner samtidig en rask oversikt over alle kontoene.
Forstår dette ikke er noe problem med de som har 2-3 kontoer, men jeg har 11 kontoer jeg bruker. Så det blir fryktelig mye swiping.
Det er forresten også en bug at det ikke er mulig å scrolle i kontoer ved overføring, så jeg må skrive inn konto nr for å overføre til de som er nederst på listen
Wait a minute. Har du 11 kontoer i Bulder? Vi har en begrænsning på 3, så det burde ikke være mulig... Kan du sende screendumb til mig på nicolai.moller@bulderbank.no?
Buggen du omtaler er fordi vi ikke har opptimert til mere enn 3 kontoer.
Men et annet spørsmål da. Hvor mange kontoer er kontoer du bruker (brukskontoer) og hvor mange er sparekontoer (eller et sted du gemmer penge)?
Hei! Jeg har vel 5 eller 6 selv, så har samboeren det samme. Jeg disponerer hennes, og hun mine.
Det er bruk, mat, felles, regninger, lønn, sparing, konto til ungene osv.
Dere kan jo ikke begrense dere til 3 kontoer🤪
Jeg fikk ikke opprette mer enn 3 selv nei. Det var bulder support som fikset det👍🏻
Håper uansett dere får til en mer oversiktlig felles oversikt over alle kontoer
Ok så dere har felles-økonomi og så ikke likevel?
La meg spørre på en annen måte - hvor mange av disse blir brukt som brukskontoer (kortbetaling, efaktura, AvtaleGiro etc som bare går ut av Bulder)
De 3 bruks-kontoer er faktisk ret bevist, men hvis du vil kan vi diskutere det over telefon :) Da kan du gi litt inputt til hvordan du bruker kontoene dine, og jeg kan fortelle om våres visjon? :)